Žádost o práva na TTT

Ahoj, jmenuji se Marek, ale většina z vás mě zná pod nickem Reggin0s (dříve IDK). Je mi 19 let a žiju v Ostravě.
Momentálně studuji střední školu a ve volných chvilkách chodím na vaše servery.

V minulosti jsem dostal 1 permanentní ban, ze kterého jsem se vykoupil (zapomněl jsem si vypnout autoclicker) a několik mutů, ale to už je minulost.

Na TTT hraji od prvních dní spuštění serveru a mám nahráno 83 hodin.

S příkazy a pravidly jsem obeznámen.

Mikrofon vlastním a komunikovat mi nedělá problém.

Žádám o práva na Trouble in Terrorist Town (EU).

Poslední dobou hraji na TTT velmi často a neustále potkávám hráče kteří nehrají jak mají, dávají random killy a nevhodně se vyjadřují.
Velmi často tam neni žádný admin, který by mohl zakročit a proto jsem se rozhodl sepsat tuto žádost.
S modem TTT mám zkušenosti již z jiných her např. CS1.6, kde jsem aktivně hrával a myslím si že bych byl dobrým přínosem pro vaši komunitu.

Vlastním prime účet.

https://steamcommunity.com/id/yourmumismywaifu

1 Like

Zdravím, Reggin0si, vezmu to stručně. Na TTT jsi často, pravidla neporušuješ, jsi komunikativní a občas i někomu pomůžeš. Nemám s tebou problém, za mě ANO

2 Likes

Ahoj Reggi,
často si online, pravidla znáš, pomáháš lidem, když zrovna padne otázka a TTT hrát umíš…
Nemám s tebou jakýkoliv problém.
Za mě Ano. :slight_smile:

1 Like

Zdravíčko, na funplayi hraješ dlouho a vždy jsi byl ukázkový hráč ať už na jb nebo na ttt. Za mě máš určitě ANO a budu rád když tě budu moct přivítat mezi námi.

1 Like

Ahoj,
nemám s tebou problém, na serverech hraješ často, pravidla znáš a jsi v pohodě. Za mě ano.

2 Likes

Ahoj Reggin0s,
na TTT ta vidím často nerobíš problémy tak nevidím dôvod prečo nie. Za mna ano

1 Like

Ahoj Reggin0S

Nadešel můj čas ti říct můj názor.
Na TTT jsi teď aktuálně celkem aktivní z mého pohledu.
Neviděl jsem u tebe že bys schválně zabíjel a kazil ostatním hru.
Pravidla nejsou u tebe žádný problém.